+48 664 05 60 60 biuro@deconsulting.pl

>>>>>>>>>>>warsztat  Wdrożenie RODO<<<<<<<<<<<

więcej szczegółów

Udane przedsięwzięcia – zrealizowane plany – III Edycja

Zachęceni sukcesem naszego szkolenia Udane przedsięwzięcia-Zrealizowane plany, organizujemy drugą edycję. Jesteśmy zmotywowani żeby kolejna edycja warsztatu okazała się równie owocna.

Dlaczego tak wiele Twoich pomysłów zakończyło się słomianym zapałem?
Co skutecznie pomoże Ci w realizacji planów i udanych przedsięwzięć?

jeżeli chcesz poznać odpowiedź na te i wiele innych pytań, zapraszamy Cię na warsztat:

Udane przedsięwzięcia – zrealizowane plany

Share

Zapraszamy Cię na jednodniową sesję szkoleniowo-coachingową, która pomoże Ci przybliżyć się do realizacji swoich marzeń i planów. Znajdziesz na niej odpowiedzi i narzędzia, które pomogą zmierzyć Ci się z zagadnieniami:

  • dlaczego tak wiele pomysłów i wcześniejszych planów zakończyło się jedynie słomianym zapałem?
  • jaka metoda skutecznie pomoże Ci w realizacji planów i udanych przedsięwzięć?
  • dlaczego 70% organizacji ma problemy z realizacją strategii, a nie jej opracowaniem?
  • jak skutecznie wdrożyć narzędzia, które pomogą Ci w tych sytuacjach i problemach?

Jesteśmy praktykami biznesu oraz wykładowcami z wieloletnim stażem. Lata naszej pracy i doświadczeń zaowocowały opracowaniem technik, które pozwalają przekładać planowanie na sukces w życiu i biznesie. Posiadamy tę wiedzę, narzędzia i chcemy podzielić się mini z Tobą. Przedstawimy nowatorską metodę, która adresuje luki w obecnym podejściu do tematyki realizacji przedsięwzięć indywidualnych i organizacyjnych. Dowiesz się o sobie i o innych rzeczy, o których nie miałeś może świadomości.

Po zakończeniu szkolenia poznasz swój indywidualny styl pracy oraz preferencje. Dowiesz się jak skutecznie współpracować z innymi.

Wyjdziesz ze szkolenia z własnym indywidualnym planem realizacji celów. Wykorzystanie zaprezentowanej metody wielokrotnie zwiększy skuteczność realizacji Twoich planów i osiągnięcia sukcesu.

Posłuchaj, co mówi Usamah Afifi:

Bardzo Ciekawa wiedza, nowe metody ustalenia priorytetów, ciekawe ćwiczenia z piramidami, możliwość poznania nowych poglądów z innymi uczestnikami. Połączenie wiedzy i ćwiczenia. Ustalenie wartości, spojrzenie z innej perspektywy. Wszystko, każde ćwiczenie wymuszało do spojrzenia się na problemy z innej perspektywy.

Uczestnik

Warsztat "Przekroczyć granice myślenia 2015"

Practitioners Mr Traczyk and Afifi with hands-on experience. Introduction to end-to-end and practical way of managing projects, incl. measuring performance and forecasting! Well Presented, Practical knowledge. Great case study.

Uczestnik

Project Management and Business Transformation MBA Catalyst 2016

Posłuchaj, co mówi Zbigniew Traczyk:

Nice case, the professors are practitioners, rules to be obeyed. good approach to teaching. One of the most enriching and horizon-widening lecture in the school. Good introduction and discussion, able to close long discussions, lot of relevant examples. Good practical approach, clear way of explanation of the topic. Practical usage covering all areas, practical approach. Bardzo dobrze przekazana wiedza, dobrze ułożone zajęcia, świetny kontakt ze słuchaczami, dobre tempo zajęć, podobały mi się cytaty i odnośniki do książek. Dynamic, interesting, amusing. Mr Afifi is a very effective instructor, very good course, design and content, easy case which actually helped to understand the topic, a lot of practice, well done. Good introduction, good selection of key information for 2 days course. Well-structured beside the volume of the topics that we wanted to cover experience. Good knowledge and attitude of professors, well-structured classes and well prepared cases. Knowledge, I like that they work in a team.

Uczestnicy

szkolenie "How to manage successful projects 2015"

Wykładowcy spytali grupę o oczekiwania i dostosowali wykłady do oczekiwanych zagadnień. Dawali wartościowe przykłady praktyczne z życia, które rzeczywiście miały ścisły związek z omawianym tematem.; Bardzo dobra współpraca prowadzących, bardzo dobra relacja z grupą, ciekawe prowadzenie materiału (który często jest przekazywany w nudny sposób). Dobre przygotowanie zadania praktycznego pod omawiane treści. Bardzo podoba mi się formuła prezentowania rozwiązań wypracowanych w realnych projektach z odnoszeniem się do tego co mówią metody.; Wyjątkowo trudna komunikacja, trudny temat – niezagadany, super zajęcia!; Poziom MBA, duża wiedza i bardzo dobry pomysł z rozdawaniem rozwiązań do ćwiczeń.

Uczestnik

Szkolenie "Zarządzanie projektami" dla PZU

Prowadzący:

Usamah Afifi

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie międzynarodowe, zajmował kluczowe stanowiska m.in. w IBM, Lockheed Martin, PricewaterhouseCoopers, American Management Systems, Sybase. Ma praktyczne doświadczenie w zarządzaniu złożonymi projektami i dostarczaniu efektów biznesowych, od realizacji strategii, zarządzania zmianą i przebudowy procesu do wdrożenia rozwiązań informatycznych i outsourcingu – m.in. w branżach finanse, telekomunikacja, przemysł, handel i media. Zarządzał dużymi zespołami (100 +). Działa również jako strategiczny doradca dla kadry menadżerskiej.

Jest wykładowcą w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej z zarządzania operacyjnego i prowadzenia udanych projektów oraz programie MBA International University of La Rioja (UNIR) w Madrycie. Usamah posiada także certyfikat Multilevel Coaching i jest aktywnym członkiem PMI – Project Management Institute. Jest współtwórcą grup doradczych Milestonegroup i Delivery Excellence Consulting.

Zbigniew Traczyk

Zbigniew J. Traczyk, MSc, MBA, PMP, ma ponad 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami, programami i portfelami projektów. Obecnie zarządza działem realizacji usług dla IBM Global Technology Services w 15 krajach Europy Centralnej i Środkowej.

Pan Traczyk jest założycielem PMI Poland w 2003 roku. Pełnił też funkcję prezesa oddziału w latach 2003-2006. W czasie jego kadencji w 2005 roku, polski oddział został nagrodzony w konkursie PMI Awards for Chapter of the Year and Collaboration. W latach 2012 – 2014 pełnił rolę sekretarza/skarbnika w PMI Board of Directors oraz przewodniczącego Performance Oversight Committee. Od 2007 do 2010 roku pełnił też funkcję mentora PMI w regionie EMEA (na obszarze Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki). W latach 2005 i 2006 był członkiem PMI Ethics Standard Development Team, przyczyniając się do powstania Kodeksu Etyki i Postępowania Zawodowego PMI.

W ciągu swojej kariery zawodowej Pan Traczyk prowadził wiele złożonych międzynarodowych projektów w sektorze publicznym, finansowym oraz telekomunikacyjnym. Posiada tytuł magistra inżyniera elektroniki Politechniki Warszawskiej, MBA z Henley Business School (Wielka Brytania) oraz master certificate w zarządzaniu projektami z George Washington University. W 2008 roku ukończył PMI Leadership Institute Masters Class.

Agenda:

 

10:00 – 10:30

Wprowadzenie:

„7 kroków do sukcesu z wykorzystaniem czterech sił”

10:30 – 11:00

Personalizacja Celu

11:00 – 11:30

Budowanie wartości

11:30 – 11:45

Przerwa kawowa

11:45 – 12:15

Definiowanie Problemu

12:15 – 12:45

Identyfikacja Barier

12:45 – 13:15

Poznanie własnego stylu

13:15 – 13:30

Przerwa kawowa

13:30 – 14:00

Walidacja Celu

14:00 – 14:30

Budowa planu

14:30 – 14:45

Nagroda i zobowiązanie

14:45 – 15:00

Podsumowanie